Prihlásenie
1. Ako sa môžem zaregistrovať ako zákazník na Juglo?
Môžete sa zaregistrovať ako zákazník na Juglo pomocou nasledujúcich krokov
- Kliknite na ‘Môj účet’ vedľa vyhľadávacieho panela
- Vyberte ‘možnosť "Zaregistrovať’ sa
- Pridajte svoje meno, e-mailovú adresu, telefónne číslo a heslo (Uistite sa, že kliknite správne a skontrolujte, či ste sa zaregistrovali na newsletters, ak chcete informácie o najnovších zliav a najlepšie ponuky)
- Kliknite na tlačidlo Registrovať Button
- Úspešne ste sa zaregistrovali ako zákazník
Alternatívnou možnosťou by bolo použiť svoje účty sociálnych médií na prihlásenie priamo kliknutím na ikonu. Juglo bude zhromažďovať iba informácie, ako je vaše meno a e-mailovú adresu a okamžite vás zaregistruje ako zákazníka.
2. Ako môžem obnoviť heslo pre svoj účet Juglo?
Ak chcete vytvoriť nové heslo, kliknite 'na "Môj účet"'a potom vyberte možnosť ‘Prihlásiť’ sa.Ďalej kliknite na ‘Zabudli ste heslo?’v dolnej časti obrazovky. Zadajte svoju e-mailovú adresu na obrazovke.Vytvorenie nového hesla. Enter your email address in the Reset Password screen.
Dostanete e-mail od Juglo s heslom reset odkaz. Kliknite a otvorte Juglo reset heslo odkaz a to vás dovedie k Juglo stránke na obnovenie hesla, kde môžete zadať nové heslo pre váš účet.
3. Ako môžem pridať novú dodaciu adresu na svoj účet?
- Tu je spôsob, ako môžete pridať novú dodaciu adresu do svojho účtu Juglo
- Prihláste sa zadaním poverení
- Kliknite na ‘Môj účet’. Nájdete tu možnosť 'Podrobnosti ‘profilu’
- Kliknutím na neho by ste došli na stránku s informáciami o používateľskom účte. Posuňte sa ‘nadol a vyhľadajte "Dodanú adresu".’. dstránite predchádzajúce informácie a objaví sa možnosť pridanie aktualizovanej adresy doručenia
- Click on Save.
Vytvorenie objednávky
1. Ako zadám objednávku na Juglo?
Ak chcete kúpiť produkt v spoločnosti Juglo, postupujte podľa týchto krokov:
- Kliknite na požadovaný produkt a vyberte si špecifikácie a množstvo.
- Kliknite na Pridať do košíka, a potom kliknite na Check Outmožnosť.
- Teraz kliknite na Pokračovať do pokladne
- Pridajte svoju dodanú adresu. Uistite sa, že potvrdzujete svoje meno, telefónne číslo a spôsob fakturácie.
- Prijmite zmluvné podmienky
- Kliknite na‘Objednať’
2. Účtuje Juglo od kupujúcich poplatok za služby?
Juglo neúčtuje žiadny servisný poplatok od svojich kupujúcich. Musíte platiť len za svoj produkt.
3. Aké spôsoby prepravy sú k dispozícii v spoločnosti Juglo?
Existujú dva spôsoby prepravy v súčasnosti k dispozícii na Juglo. To sú
- Fulfillment od juglo
- Fulfillment dodávateľom
4.Ako sa pred zakúpením produktu môžem obrátiť na Dodávateľa?
Ak máte záujem diskutovať viac o produkte, môžete jednoducho kliknúť na produkt a nájsť možnosť'Položiť otázku' pod menom Dodávateľa.
5. Aké otázky môžem položiť predajcovi?
Môžete klásť akékoľvek otázky alebo otázky týkajúce sa záruky, špecifikácií atď. Neodporúča sa však zdieľať kontaktné údaje, používať faul alebo urážlivý jazyk alebo žiadať irelevantné informácie.
6. Ako mám určiť najpredávanejšieho predajcu pre určitý výrobok?
Juglo má efektívny systém hodnotenia a hodnotenia pre jednoduchosť zákazníkov. Teraz môžu vyhodnotiť najpredávanejšie pre svoje preferované produkty a umiestniť objednávku s nimi.
7. Aká je očakávaná dodacia doba objednávky na Juglo?
V Juglo sme hrdí na naše rýchle dodacie obdobie. Juglo ponúka ďalší deň doručenia pre všetky objednávky prijaté do 13:00- .— od pondelka do piatku.
8. Čo mám robiť, ak sa v spoločnosti Juglo vyskytne technický problém?
uglo má vždy k dispozícii tím zástupcov služieb zákazníkom, ktorí vás budú viesť, ak budete čeliť technickým ťažkostiam. Môžete si tu vytvoriť lístok alebo poslať e-mail prostredníctvom formulára Kontaktujte nás.
9. Aký je rozdiel medzi Fulfillment od Juglo (FBJ) a Fulfillment od dodávateľa (FBV)?
Fulfillment spoločnosťou Juglo sa vzťahuje na to, kedy je výrobok uložený v inventári Juglo fulfillment center. Výrobok je zabalený a dodávaný Spoločnosťou Juglo a predávajúci môže jednoducho sledovať proces pomocou sledovacieho systému. Fulfillment predajcom je, keď predávajúci uvádza výrobky na Juglo a spracováva všetko od prepravy až po tovar na vlastnú päsť.
10. Ako zistím informácie o záruke na výrobok pred jeho zakúpením?
Spoločnosť Juglo neponúka žiadnu záruku na výrobky samostatne. Vždy sa však môžete obrátiť priamo na dodávateľa a opýtať sa, či má produkt, ktorý ponúka, záruku k dispozícii.
Zrušenie/vrátenie peňazí/ Náhrady
1. Ako dlho musím požiadať o vrátenie peňazí?
Lehota na vrátenie platby za plnenie spoločnosťou Juglo je 30 dní od dátumu nákupu, v ktorom môžete požiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu. V prípade, že kupujete v časti Plnenie dodávateľom, máte obdobie vrátenia, ako uvádza dodávateľ.
2. Musím zaplatiť prepravné poplatky, ak vrátim výrobok?
Nie, nemusíte platiť prepravné poplatky, ak požiadate o výmenu produktu, alebo ho vrátiť v prípade, že je poškodený alebo nie je spôsobilý na predaj.
3. Môžem vrátiť alebo nahradiť svoje položky po uplynutí lehoty na vrátenie tovaru?
Nie, po uplynutí lehoty na vrátenie nemôžete požiadať o vrátenie platby ani o vrátenie.
4. Aké sú možnosti platby k dispozícii na Juglo?
V súčasnosti Juglo podporuje nasledujúce spôsoby platby:
- Stripe
5. Musím vrátiť všetky produkty v mojej objednávke, ak nájdem problém s jedným produktom?
Nie, nemusíte vracať všetky produkty. Môžete jednoducho vrátiť produkt v ktorom nájdete problém.
Zákaznícky servis a zľavy
1. Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis ak mám otázky?
Zákaznícky servis môžete kontaktovať vytvorením vstupenky tu.
2. How can I get information about the latest discounts and promo codes available on Juglo?
Vždy sa môžete prihlásiť na odber poštového zoznamu Juglo pridaním e-mailovej adresy do poľa predplatného na domovskej stránke.
3. Ako by som mal pridať promo kód?
Promo kód môžete pridať na stránke Pokladňa. Možnosť pridania propagačného kódu sa zobrazí v časti Súhrn objednávky na pravej strane stránky Pokladňa. Zadajte promo kód a kliknite na'Použiť'aktivovať a získať zľavy na objednávku.
4. Môžem použiť viac ako jeden promo kód pre moju objednávku?
Nie, pre každú objednávku môžete použiť iba jeden promo kód.
5. Je môj promo kód zlikvidovaný, ak moja objednávka bola zrušená alebo vrátená?
Nie, promo kód bude vrátený v prípade zrušenia vašej objednávky. Avšak, platnosť promo kódu zostane rovnaká, takže sa uistite, že ju použiete v časovom období, kedy je stále platný.
Predávajúci
1. Ako sa môžem zaregistrovať ako Predávajúci/predajca v juglo?
Môžete sa zaregistrovať ako predajca kliknutím na možnosť "Staňte sa predávajúcim". Jediné, čo musíte urobiť, je pridať názov vašej spoločnosti, meno, priezvisko a e-mailovú adresu a telefónne číslo na overenie. Kliknite na odoslať a náš tím by vás mal schváliť do 12 hodín po overení e-mailu. Je to tak jednoduché!
2. Koľko poplatkov musím zaplatiť za to, že budem predajca / predávajúci na Juglo?
Žiadny! Juglo neúčtuje žiadny mesačný ani ročný poplatok od Dodávateľov. Zaplatíte Juglo 0% províziu za každú objednávku. Takto nám nič neplatíš, aj keď predávaš!
3. Aké sú výhody predaja na Juglo?
Juglo verí v solídnu podporu backend a spokojnosť zákazníkov. S nami máte šancu zvýšiť svoje zisky, platiť nižšie reklamné poplatky, naštartovať online obchod bezplatne a získať viac zákazníkov – viac predaja!
4. Ako môžem nahrať produkty na Juglo?
Postupujte podľa týchto krokov nahrať produkty na Juglo
Krok 1: Vyberte možnosť produkty v rozbaľovacom zozname Produkty.
Krok 2: A Drop-over menu vám ukáže dve možnosti
- Nahrávanie jedného produktu
- Hromadné nahrávanie produktov
Ak chcete nahrať jeden produkt, kliknite na ‘Jeden produkt Upload’ a ručne pridajte informácie týkajúce sa každého záznamu v ňom, ako sú:
- Názov výrobku
- Kategória výrobku
- Cena výrobku
- Popis výrobku
- Obrázok produktu
Uistite sa, že ste nastavili Stav ako aktívny, ak chcete, aby sa vaše produkty zobrazili v obchode. (V prípade, že chcete pridať variácie produktu, nastavte ho ako "Vypnuté" a najprv pridajte funkcie a potom variácie týchto funkcií a neskôr sa vráťte na nastavenie ako Aktívne.)
Krok 3: Pridajte kód UPC/EAN pre váš produkt, ktorý sa použije ako jedinečná identita pre váš produkt. Použije sa aj na priradenie automatického kódu k variáciám toho istého zoznamu.
Krok 4: Ak chcete ponúknuť zľavu, môžete nastaviť ‘'Cenníkovú cenu’ nižšiu ako 'Cenu' produktu. V opačnom prípade uveďte rovnakú cenu alebo nechajte priestor prázdny.
Krok 5: Môžete pridať meta popis a meta tagy pomocou SEO kartu, pridať zľavy pomocou množstva, zľavovú kartu a prispôsobiť svoje výrobky pridaním do obchodov pomocou add-ons v add-on karte.
Krok 6: Kliknutím ‘na možnosť' ytvoriť" na konci stránky produktu uložte produkt.
Ak chcete nahrať hromadný záznam produktu, kliknite na 'Hromadný produkt Upload' a nahrať súbor CSV k nahraniu svojích produktov vo veľkom.
5.Ako pridám variácie a funkcie pre svoj produkt?
Pridanie viacerých variácií pre váš produkt:
- Vytvorte produkt so ‘stavom Vypnuté..
- Po vytvorení produktu prejdite na stránku Upraviť produkt na kartu Funkcie
- Vyberte variácie, funkcie a špecifikácie vášmu záznamu
- Kliknite na Uložiť.
- Návrat na kartu Variácie, Používanie existujúcich produktov alebo Vytváranie nových produktov s vybratými funkciami
- Nastavenie cien a množstva dostupného pre každú variáciu
- Uložiť
- Vráťte sa na stránku na úpravu produktov, zmeňte stav produktu na Aktívny
- Uloženie zmien
6. Aké je minimálne a maximálne množstvo objednávky?
- Minimálne množstvo objednávky: minimálny počet tovaru, ktorý si zákazník môže kúpiť naraz.
- Maximálne množstvo objednávky: maximálny počet tovaru, ktorý si zákazník môže kúpiť naraz.
7. Aké sú podporované formáty a veľkosti obrázkov pre produkt?
Obrázky by nemali presiahnuť 2 MB. Podporované formáty sú JPEG, GIF a PNG.
8. Čo sú "Nastavenia možností" a ako sa používajú?
Nastavenia možností umožňujú prispôsobiť nastavenia a možnosti zobrazenia produktov a vytvoriť výnimky pre produkty.
Typ možností: Umožňuje vám vybrať, ako sa zobrazia možnosti a varianty tohto produktu a ako budú fungovať na sklade:
- Simultánne: Zákazníci si môžu vybrať variant pre každú možnosť nezávisle a v ľubovoľnej objednávke. Príklad:
- Sekvenčné: Možnosti a varianty sú vyberané jeden po druhom, v danom súbore v poradí Blue Small, Blue Medium, Blue Large
Typ výnimiek:: vyberte typ výnimiek možností produktu:
- Zakázané: sna karte Možnosti zadajte zakázané v Options. Zákazníci si nebudú môcť kúpiť produkt, keď si vyberú zakázanú kombináciu variant možností.
- Povolené: zadajte povolené kombinácie na karte Možnosti Zákazníci budú môcť vybrať iba tieto kombinácie variant možností.
9. Čo sa myslí pod katalógovou cenou?
Cenníková cena je možnosť poskytovaná, ak chcete ponúknuť zľavu na produkt. Ak nastavíte katalógovú cenu, ktorá je nižšia ako cena produktu, zobrazí sa značka Zľava pre produkt.
10. Čo sa myslí pod "na sklade"?
Na sklade sa vzťahuje na počet výrobkov na sklade. Uveďte celkový počet produktov, ktoré máte na sklade v možnosti.
11. Aký má význam Zero Price Akcia a ako ju nastavím?
- Akcia s nulovou cenou sa vzťahuje na to, čo by sa malo urobiť, ak je cena výrobku nastavená na nulu,
- 1.Zákazník chce dať ľuďom možnosť pridať svoju vlastnú cenu za to, ako sú staré alebo použité výrobky.
- 2.Produkt je uvedený na charitatívne alebo darovné účely
- 3. Zákazník omylom alebo z nejakého iného dôvodu umiestnil cenu ako nulu. Nedovolí zákazníkom pridať produkt do košíka:.
Ak kliknete na možnosť, všimnete si, že vám dáva tri možnosti:
- Nedovolí zákazníkom pridať produkt do košíka: Táto možnosť neumožňuje zákazníkom umiestniť výrobok do košíka alebo zadávať objednávku
- Umožni zákazníkom pridať produkt do košíka: Táto možnosť umožňuje zákazníkom pridávať produkty do košíka a zadávať ho
- Požiadajte zákazníkov o zadanie ceny: zákazníci uvidia vstupné pole a budú môcť zadať cenu, ktorú sú ochotní zaplatiť za produkt. Dodávateľ dostane upozornenie pre cenu, ktorú si zákazníci vybrali.
12. Čo znamenajú možnosti v "Inventári"?
Sledovanie s možnosťami: ak nastavíte možnosť sledovať pomocou možností, budete musieť nastaviť počet položiek na sklade jednotlivo pre každú kombináciu variantov. Ak bola jedna z variácií zo zoznamu vypredaná, stále môžete použiť rovnaký zoznam na
- Sledovanie bez možností: Pre každý variant nie je potrebné jednotlivo nastaviť počet položiek na sklade.
- Nesledovať: Zásoby sa nesledujú podľa predaja, musíte manuálne upraviť tovar, ktorý zostal každú chvíľu.
13.Čo sú vyhľadávacie slová?
Hľadané slová sú zoznam slov, podľa ktorých by sa mal produkt ľahko nájsť a zobraziť na výsledkoch vyhľadávania na Juglo
14.Aký je rozdiel medzi úplným popisom, krátkym popisom a promo textom?
Úplný popis: Úplný popis je podrobný popis, ktorý sa zobrazí na stránke s podrobnosťami o produkte v obchode. Popis môže byť obyčajný text alebo formátovaný text HTML. Môžete ho nastaviť pomocou nástrojov uvedených v textovom poli Úplný popis.
Zhrnutie: Je to krátky popis produktu, ktorý sa zobrazí v zozname produktov na sklade
Promo text: Je to pridaný blok s informáciami o produkte, ktorý sa zobrazí v pravej hornej časti stránky produktu. To uľahčuje užívateľom zistiť informácie prostredníctvom špecifikácií a funkcií výrobku.
Všeobecné
1.Čo je Juglo?
Juglo je jedným z prvých trhov eCommerce ktoré otvorili svoje virtuálne dvere na Slovensku, čo vám dáva príležitosť vyplniť medzeru na trhu a predávať svoj produkt v zahraničí prostredníctvom našich centier so sídlom po celom Spojenom kráľovstve.
Juglo poskytuje prístup k spoľahlivej platforme, kde jednotlivci a podniky môžu rásť a zlepšovať a zároveň vytvárať trvalejšie vzťahy so zákazníkmi a spotrebiteľmi. Nielen, že to robí Juglo platforma pre rozšírenie svojho podnikania, ale aj patrí medzi najvýznamnejšie na trhu na Slovensku.
2. Som viazaný na zmluvu, ak chcem predávať na juglo?
Nie, nikoho neviažeme na zmluvu na predaj v Juglo. Môžete použiť Juglo tak ako sa vám páči s výhodou žiadneho mesačného poplatku!
3. Som obmedzovaný v počte produktov?
Nie, môžete na zozname toľko položiek, koľko chcete, a nebudeme vám nič účtovať, ak ste tak urobili.
4. Môžem predávať používateľom mimo mojej vlastnej krajiny?
Áno, položky môžete predávať do všetkých krajín, ktoré v súčasnosti podporujeme.
5. Ako získam platby za tovar, ktorý som predal?
Požadujeme, aby všetci dodávatelia mali účet Stripe. To nám umožňuje previesť vaše finančné prostriedky po zakúpení položky.
6.Koľko účtuje Juglo za predaj?
Predávajúci bude platiť za transakčný poplatok Stripe, ktorý je v súčasnosti 1,9% + 0,20 libier. pre európske karty a 2,9 % + 0,20 £ u mimoeurópskych kariet.
7.Máte tím zákazníckej podpory?
Áno, sme k dispozícii pondelok - piatok 9 hodín ráno. – 17:00 GMT. Naše kontaktné telefónne číslo je 0330 1233209 alebo nás môžete kontaktovať tu.. .
8. Potrebujem účet na nákúp na Juglo?
Áno, aby ste si objednali stačí vytvoriť účet zadarmo. To trvá len 2 minúty!
9. Môžem importovať svoje zoznamy produktov z Amazonu a eBay?
Áno, chápeme, že mnohí z našich predajcov budú v súčasnosti predávať na Amazon a eBay. Preto sme na našu stránku pridali funkciu, ktorá vám umožní jednoducho importovať vaše existujúce produkty na platformu Juglo.
10. Zistil som chybu v juglo alebo by som chcel urobiť odporúčanie.
Oceňujeme tiež spätnú väzbu buď dobrú alebo zlú. Vždy hľadáme spôsoby, ako to zlepšiť pre našich kupujúcich a predávajúcich. Ak chcete niečo nahlásiť alebo dať nejaké návrhy, kontaktujte nás na customerservice@juglo.com